zaterdag 17 augustus 2013

Dagje Amersfoort met...

Gisteren was ik een dag op stap met mijn lieve blogvriendin Conny (www.byonny.blogspot.com).
We startten op een terrasje in de zon...

Gingen naar Schwitzer fourniturenzaak 
Als je een knoopje nodig hebt of een vraag, kan je daar terecht. Super zaak ♥♥♥

We deden de rondvaart - de gids vertelde zeer enthousiast maar we hebben niet alles meegekregen, want we waren te druk met foto's maken en genieten van de mooie uitzichten...





Shopten in hobbywinkels, keken etalages van mooie winkeltjes...
Namen een drankje op het gezellige terrasje aan de gracht bij Long Jong...
Met een kaas/worst plankje - wonderlijk genoeg voor 3 personen bedoeld, kijk maar... 
We aten allebei de Dirty Harry burger...

En eindigden binnen (ivm regen) voor de thee met een 'James Brownie'.

Dank voor de gezellige dag! 

5 opmerkingen:

  1. Zo te zien een heerlijk dagje uit. De fourniturenwinkel ziet er uit als een snoepwinkeltje. Zoveel verschillende kralen. Dat lijkt me een heerlijk winkeltje om rond te kijken.

    Fijn weekend, Margaret

    BeantwoordenVerwijderen
  2. JA het was een heerlijk dag dat zeker. Ennuh ik zou bijna zeggen dat de roze nog niet uit gewerkt is haha. We zaten bij Long John niet jong. hihi.

    Jij heel erg bedankt voor deze heerlijke dag.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Emilie,
    Nou, zo te zien hebben jullie een top-dag gehad.
    Wat een heerlijke plaatjes laat je ons zien. Ik heb heerlijk meegenoten.
    Ik wens je een heel fijne zondag,
    Lieve groet,
    Mirjam

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een heerlijke geniet dag meid! Wat zullen jullie genoten hebben, heerlijk!
    Dankzij de super foto's, genoot ik ook even mee, thanx ♥

    BeantwoordenVerwijderen

Dank voor je reactie!